Pytania? +48 798 942 557           email: gm@latekhotels.pl
Co robimy

Hotelarstwo to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi usług. Według naukowych badań na drugim miejscu zaraz po branży IT.  Na tak konkurencyjnym rynku warto inwestować w kluczowe elementy: kapitał ludzki- szkolenie pracowników. Jakość usług decyduje o lojalności gości i zaangażowaniu pracowników. Profesjonalizm obsługi wpływa na konkurencyjność obiektu i dzięki niemu przetrwa dłużej na rynku usług. Powyższe zalety przedkładają się zarówno na przychody firmy i na wysoki poziom zadowolenia gości.

W ramach działalności Latek Hotels razem z doświadczonym zespołem świadczymy profesjonalne usługi w zakresie: hotelarstwa, hospitality, branży horeca czyli:

1. Doradztwo - zakres otwarcia nowych hoteli, resturacji niezależnych i sieciowych - w tym przystąpienie do: międzynarodowego brandu, wsparcie sprzedażowe, zarządzanie przychodami, wsparcie marketingowe i PR w sieci, zarządzanie mediami społecznościowymi. 

2. Szkolenia personelu, coaching - w każdym dziale operacyjnym hotelu: recepcja, sprzedaż, marketing, PR, Social Media, klener, barman, barista, kucharz, kucharz - food designer, szkolenia kontroli jakości obsługi. Ofertę kierujemy bezpośrednio do hoteli i obiektów noclegowych (już działających i tych, które planują otwarcie). 

3. Audyt jakości obsługi - aby przekonać się o jakości obsługi w hotelu trzeba przeprowadzić w hotelu wizytę tajemniczego gościa ( przed każdym szkoleniem robimy audyt jakości )

4. Hotel respiro - programy naprawcze. Analiza finansowa plus analiza standardów i procedur. Wprowadzanie zmian operacyjnych, które powodują wzrost REVPAR, ADR, Occupancy w istniejących hotelach.

Szkoląc personel motywujemy do wytężonej i efektywnej pracy. Realizacja naszych projektów szkoleniowych zauważalna jest w pierwszych miesiącach wdrożenia. Głównie praktyka na szkoleniach mają na celu szybkie przyswojenie wiedzy. Metodologia szkoleń, profesjonalne warsztaty  sprawdzają się jako jedna z wielu rozwiązań na świecie " proffessional Trenning" czyli model coachinu personelu.

Szkolenia personelu realizujemy na działach:

Front office - recepcja, rezerwacja, pokojowe

Dział techniczny - konserwator 

Dział sprzedaży i marketingu:
MICE, E-commerce, PR, Social Media, Revenue Management.

Dział gastronomii - kelnerzy, barmani, barista, kucharze, food designer.

Szkolenia mają na celu podwyższenie jakości obsługi, umiejętności zarządzania, operacyjności a co za tym idzie zwiększenia wymiernych zysków dla właścicieli.  Dostrzegane są już w pierwszych miesiącach po realizacji warsztatów.

Współpracujemy z najlepszymi fachowcami z branży hotelarskiej. Nieustannie dokształcamy się z trendów hotelarskich na świecie.

Zapraszam do kontaktu.

Adam Latek
Latek Hotels i jego zespół