Pytania? +48 798 942 557           email: gm@latekhotels.pl
Co robimy

Hotelarstwo to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi usług. Według naukowych badań na drugim miejscu zaraz po branży IT. Stale należy dostosowywać się do nowych potrzeb gości. Na tak konkurencyjnym rynku warto inwestować w kluczowe elementy: kapitał ludzki- szkolenie pracowników. Jakość usług decyduje o lojalności gości i zaangażowaniu pracowników. Profesjonalizm obsługi wpływa na konkurencyjność. W dalszej długofalowej perspektywie obiekt ma szansę przetrwać na trudnym konkurencyjnym rynku. Te elementy przedkładają się zarówno na przychody firmy, jak i na wysoki poziom satysfakcji gośc.

W ramach działalności Latek Hotels razem z profesjonalnym zespołem świadczymy  profesjonalne usługi w zakresie: hotelarstwa, hospitality i branży horeca czyli:

1. Doradztwo - zakres otwarcia nowych hoteli niezależnych i sieciowych - w tym przystąpienie do:  międzynarodowego brandu, wsparcie sprzedażowe, marketingowe, PR, zarządzanie mediami społecznościowymi. 

2. Szkolenia personelu, coaching - w każdym dziale operacyjnym hotelu: recepcja, sprzedaż, marketing, PR, klener, barman, kucharz, szkolenia kontroli jakości obsługi. Ofertę kierujemy bezpośrednio do hoteli i obiektów noclegowych (już działających i tych, które planują otwarcie). 

3. Audyt jakości obsługi - aby przekonać się o jakości obsługi w hotelu trzeba przeprowadzić w hotelu wizytę tajemniczego gościa.

4. Hotel respiro - programy naprawcze. Analiza finansowa plus analiza standardów i procedur. Wprowadzanie zmian operacyjnych, które powodują wzrost REVPAR, ADR, Occupancy  w istniejących hotelach

Szkoląc personel motywujemy do wytężonej i efektywnej pracy. Realizacja naszych projektów szkoleniowych zauważalna jest w pierwszych miesiącach wdrożenia. Teoria i praktyka na szkoleniach mają na celu szybkie przyswojenie wiedzy. Metodologia szkoleń, profesjonalne warsztaty  sprawdzają się jako jedna z wielu rozwiązań na świecie " proffesional Trenning".

Szkolenia personelu realizujemy na działach:

Front office - recepcja, rezerwacja, pokojowe

Dział techniczny - konserwator 

Dział marketingu, sprzedaży, 
MICE, E-commerce, PR.

Dział gastronomii - kelnerzy, barmani, barista, kucharz.

Szkolenia mają na celu podwyższenie jakości obsługi, umiejętnosci zarządzania, operacyjności a co za tym idzie zwiększenia wymiernych zysków dla właścicieli. Zwiększenia zysków widać już w pierwszych miesiącach po realizacjiszkoleń.

Współpracujemy z najlepszymi fachowcami z branży hotelarskiej.

Zapraszam do kontaktu.

Adam Latek
Latek Hotels