Pytania? +48 798 942 557           email: gm@latekhotels.pl
Co robimy

Hotelarstwo - to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi usług. Według naukowych badań na drugim miejscu zaraz po branży IT. 

Warto inwestować w kluczowe elementy takie jak: kapitał ludzki- szkolenie pracowników. Goście hoteli oceniają obiekty i usłgę na portalach opiniotwórczych. Należy zadbać, aby każdy gość był zadowolony z pobytu. Guest Experience w obecnych czasach to priorytet każdego hotelu. Powyższe zalety przedkładają się zarówno na przychody przedsiębiorstwa i na wysoki poziom zadowolenia gości.

W ramach działalności Latek Hotels razem z doświadczonym zespołem świadczymy profesjonalne usługi w zakresie: hotelarstwa, hospitality, branży horeca czyli:

1. Doradztwo - zakres otwarcia nowych hoteli, resturacji niezależnych i sieciowych - w tym przystąpienie do: międzynarodowego brandu, wsparcie sprzedażowe, zarządzanie przychodami, wsparcie marketingowe i PR w sieci, zarządzanie mediami społecznościowymi. 

2. Szkolenia personelu, coaching - w każdym dziale operacyjnym hotelu: recepcja, sprzedaż, marketing, PR, Social Media, housekeeping, kelner, barman, barista, kucharz, kucharz - food designer, szkolenia kontroli jakości obsługi. Ofertę kierujemy bezpośrednio do hoteli, apartamentów krókiego najmu, moteli, hosteli, pensjonatów i szeroko rozumianych obiektów noclegowych (już działających i tych, które planują otwarcie). 

3. Audyt jakości obsługi - aby przekonać się o jakości obsługi w hotelu trzeba przeprowadzić w hotelu wizytę tajemniczego gościa ( przed każdym szkoleniem robimy audyt jakości )

4. Hotel respiro - programy naprawcze. Analiza finansowa plus analiza standardów i procedur. Wprowadzanie zmian operacyjnych, które powodują wzrost REVPAR, ADR, Occupancy w istniejących hotelach.

Szkoląc personel motywujemy do efektywnej pracy.

Metodologia szkoleń i profesjonalne warsztaty  sprawdzają się jako jedna z wielu rozwiązań na świecie " proffessional training" czyli model coachingu personelu.

Szkolenia personelu realizujemy na działach:

Front office - recepcja, guest relation, guest experience, rezerwacja, pokojowe.

Dział techniczny - konserwator, opiekun inteligentnego budynku BMS.

Dział sprzedaży i marketingu:
MICE, E-commerce, PR, Social Media, Revenue Management, Yield managment,

Dział gastronomii - kelnerzy, barmani, barista, kucharze, carving, kuchnia sous vide, kuchnia molekularna, food designer, cukiernik.

Szkolenia mają na celu podwyższenie jakości obsługi, umiejętności zarządzania a przez co podwyższenie zysków.

Współpracujemy z wybitnymi fachowcami z branży hotelarskiej i gastronomicznej. Nieustannie dokształcamy się z trendów hotelarskich na świecie i praktykujemy na naszych warsztatach.

Zapraszam do kontaktu.

Adam Latek
Latek Hotels i jego zespół