Hotelarstwo - to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi usług. Według naukowych badań na drugim miejscu zaraz po branży IT. Warto inwestować w kluczowe elementy takie jak: kapitał ludzki- szkolenie pracowników. Goście hoteli oceniają obiekty i usłgę na portalach opiniotwórczych. Należy zadbać, aby każdy gość był zadowolony z pobytu. Guest Experience w obecnych czasach to priorytet każdego hotelu. Powyższe zalety przedkładają się zarówno na przychody przedsiębiorstwa i na wysoki poziom zadowolenia gości. W ramach działalności Latek Hotels razem z doświadczonym zespołem świadczymy profesjonalne usługi w zakresie: hotelarstwa, hospitality, branży horeca czyli: 1. Doradztwo - zakres otwarcia nowych hoteli, resturacji niezależnych i sieciowych - w tym przystąpienie do: międzynarodowego brandu, wsparcie sprzedażowe, zarządzanie przychodami, wsparcie marketingowe i PR w sieci, zarządzanie mediami społecznościowymi. 2. Szkolenia personelu, coaching - w każdym dziale operacyjnym hotelu: recepcja, sprzedaż, marketing, PR, Social Media, housekeeping, kelner, barman, barista, kucharz, kucharz - food designer, szkolenia kontroli jakości obsługi. Ofertę kierujemy bezpośrednio do hoteli, apartamentów krókiego najmu, moteli, hosteli, pensjonatów i szeroko rozumianych obiektów noclegowych (już działających i tych, które planują otwarcie). 3. Audyt jakości obsługi - aby przekonać się o jakości obsługi w hotelu trzeba przeprowadzić w hotelu wizytę tajemniczego gościa ( przed każdym szkoleniem robimy audyt jakości ) 4. Hotel respiro - programy naprawcze. Analiza finansowa plus analiza standardów i procedur. Wprowadzanie zmian operacyjnych, które powodują wzrost REVPAR, ADR, Occupancy w istniejących hotelach. Szkoląc personel motywujemy do efektywnej pracy.
Metodologia szkoleń i profesjonalne warsztaty sprawdzają się jako jedna z wielu rozwiązań na świecie " proffessional training" czyli model coachingu personelu. Front office - recepcja, guest relation, guest experience, rezerwacja, pokojowe. Dział techniczny - konserwator, opiekun inteligentnego budynku BMS.
Dział sprzedaży i marketingu: Dział gastronomii - kelnerzy, barmani, barista, kucharze, carving, kuchnia sous vide, kuchnia molekularna, food designer, cukiernik. Szkolenia mają na celu podwyższenie jakości obsługi, umiejętności zarządzania a przez co podwyższenie zysków. Współpracujemy z wybitnymi fachowcami z branży hotelarskiej i gastronomicznej. Nieustannie dokształcamy się z trendów hotelarskich na świecie i praktykujemy na naszych warsztatach. Zapraszam do kontaktu.
Adam Latek |
|